Əsas səhifə // Təlimlər // Dəyişikliyin idarə edilməsi (detallı)

Dəyişikliyin idarə edilməsi (detallı)

·      Dəyişiklik və dəyişikliklərin idarə edilməsi nədir

·      Niyə dəyişiklik lazımdır?

·      Təşkilati dəyişikliklərin və dəyişiklik amillərinin xarakteri

·      Dəyişiklikləri idarə etmək niyə vacibdir

·      Dəyişiklik nəzəriyyələri

·      Dəyişikliyin insani tərəfi

·      Dəyişilik əyrisi və fazaları

·      Dəyişikliyə insanların göstərdiyi reaksiya və bunun təbiəti

·      Emosional intellekt

·      Komandanın inkişaf mərhələləri

·      Orta səviyyə rəhbərlərin dəyişiklik təşşəbbüslərindəki rolu

·      Problem nədir və həllər hansılardır?

·      Dəyişikliyin hazırlığı

·      Dəyişikliyin komanda üzərindəki təsirin dəyərləndirməsi

·      Müqavimətin səbəbləri və mənfi təsirinin azaldılma planı

·      Tərəfdaşlar və komanda: doğru insanların və bacarıqların təyin edilməsi

·      Təlim, kouçinq və kommunikasiya planı

·      Dəyişikliyin icrası və monitorinq

·      Əsas fəaliyyət göstəricilərinin müəyyən edilməsi

·      Geri bildirimlərin toplanması

·      Dəyişiklik təsirinin icra və sonrasında ölçülməsi

·      Praktiki tapşırıqlar

·      Dəyişikliklərin idarə edilməsində iştirakçıların real təcrübə/ hekayələrinin təhlili

·      Dəyişiklik liderliyi və ünsiyyət təcrübəsi üçün rol oyunları

·      Qrup müzakirələri və problemlərin həlli fəaliyyətləri

·      Hər bir iştirakçının öz dəyişiklik keysinə görə dəyişiklik planının hazırlanması