· Biznes proseslərinin idarə edilməsinin əsasları
· Biznes təhlili
· Müəssisə məzmununun idarə edilməsi
· Biznes prosesinin yenidən qurulması
· Biznes proseslərinin idarə edilməsinin müəyyən edilməsi
İştirakçılar biznes proseslərinin idarə edilməsinin nə olduğunu, haradan qaynaqlandığını və bəzi üstünlüklərin nə olduğunu öyrənəcəklər.
· Biznes Prosesinin Həyat Dövrü
· Görmə mərhələsi
Biznes prosesinin həyat dövrünün birinci mərhələsi Viziondur. Bu sessiya vizyonun yaradılması və paylaşılması yollarını və prosesin təkmilləşdirilməsi üçün nə üçün vacib olduğunu əhatə edəcək.
· Dizayn mərhələsi
Biznes prosesinin həyat dövrünün ikinci mərhələsi Dizayndır. Bu sessiya məlumat toplamaq, problemi müəyyənləşdirmək, mövcud və gələcək prosesləri modelləşdirmək və funksiyaları qurmaq yollarını araşdıracaq.
· Modelləşdirmə mərhələsi
Biznes prosesinin həyat dövrünün üçüncü mərhələsi Modelləşdirmədir. Bu sessiyada iştirakçılar proses xəritələrini nəzərdən keçirməyi və təhlil etməyi və iterativ testdən istifadə etməyi öyrənəcəklər.
· İcra mərhələsi
Biznes prosesinin həyat dövrünün dördüncü mərhələsi İcradır. Bu sessiya iştirakçıları İcra mərhələsinin bütün aspektləri, o cümlədən həyata keçirmə, avtomatlaşdırma, biznes qaydaları və iş axını mühərrikləri ilə keçirəcək.
· Monitorinq mərhələsi
Biznes prosesinin həyat dövrünün beşinci mərhələsi Monitorinqdir. Bu sessiya balanslaşdırılmış hesab kartı, biznes fəaliyyətinin monitorinqi və proseslərin mədənçiliyi daxil olmaqla proseslərə nəzarət etməyin yollarını paylaşacaq.
· Optimallaşdırma mərhələsi
Biznes prosesinin həyat dövrünün son mərhələsi Optimallaşdırmadır. Bu sessiya proseslərin optimallaşdırılması yollarını, o cümlədən biznes prosesinin təkmilləşdirilməsi dövrü, Lean metodologiyası və Altı Siqma nəzəriyyəsini əhatə edəcək.
· Seminarın yekunu
Kursun sonunda tələbələr sual vermək və fəaliyyət planını doldurmaq imkanı əldə edəcəklər.