Təhsil:
· Bakalavr – Qərb Universiteti, Bank İdarəçiliyi, 1998
İş Təcrübəsi:
· 05.04.2019 – bugünədək, Qida sənayesi, “Kotletta”, Təsisçi
· 23.09.2014 – bugünədək, Actual MMC, Təsisçi və Direktor
· 01.03.2017 – 10.05.2018, Azərbaycan Konqres Bürosu, Bakı Şopinq Festivalı Layihəsi, Təlimçi və Konsultant
· 05.01.2018 – 05.04.2018, Caspian Training Company, Konsultant
· 23.05.2005 – 15.08.2014, Azercell Telecom MMC, Təlim Mərkəzi, Baş mütəxəssis
· 23.01.2006 – 15.08.2014, Azercell Telecom MMC, Azercell Akademiyasının üzvü
· 11.04.2003 – 23.05.2005, Azercell Telecom MMC, Çağrı mərkəzi, Operator
· 2001 – 2002, Xəzər Dəniz Gəmiçiliyinin Caspian Qonaq Evi, Administrator
· 1999 – 2000, Bakı Qida Sənayesi Texniki Kolleci, Maliyyə müəllimi
Aparılan təlim mövzuları:
· Telefonla müştəri xidməti
· Üz-üzə müştəri xidmətləri
· Satış bacarıqları
· Təlimçilərin hazırlanması
· Zamanın idarə olunması
Təqdim edilən məsləhət xidmətləri:
· Tədris mərkəzlərinin, ön büroların, satış və çağrı mərkəzlərinin yaradılması
· İşçilərin seçilməsi, təlimlər, kouçinq və diaqnostika üzrə məsləhətləşmələr
Sertifikatlar:
· Müştəri yönümlü xidmət mədəniyyəti, Bakı, 2005
· Təlimçinin hazırlanması, Bakı, 2005
· Stressin idarə edilməsi, Bakı, 2005
· Təsir və Təsir, İstanbul, 2006
· Mükəmməl Müştəri Xidmətləri, Bakı, 2006
· Ünsiyyət bacarıqları, Bakı, 2007
· Kouçinq bacarıqları, Bakı, 2007
· Təqdimat Bacarıqları, Bakı, 2007
· Biznes etiketi, Kiyev, 2008
· Danışıq Bacarıqları, Bakı, 2010
· Yeni Təlim Proqramlarının Yaradılması Metodologiyası (master klass),Kiyev, 2010
· Yeni Təlim Proqramlarının Yaradılması Metodologiyası (master klass 2), Kiyev, 2012